Friday, May 17, 2013

kembali....

ok.. akhirnya aku dapat kembali bersiaran..YEAY...
May 2013... dah lebih setahun aku tak update blog aku ni.. tah ada ke org baca aku pun tak pasti..

 yang pasti aku dah 2 tahun kat comp ni..
dan yang pasti jugak aku dah ada 2 org anak sedara..
dan juga mendapat 2 org bakal adik ipar iaitu tunang adik2 aku.. yer adik no 3 & 4 dah selamat bertunang dan InsyaAllah hujung tahun ni ada lah kenduri..
kakak dorang je masih sendiri..

abaikan berita tak best.. berita best aku adalah.. aku dah start dapat tempahan kek & cookies.. suka..suka..

banyaknya yang aku tak update kan..

bukan sekadar untuk org baca tapi untuk rujukan aku di masa akan datang..
dan inilah koleksi kek2 tempahan aku.. semuanya Red Velvet. sangat seronok makin lukis2 roses guna creamcheese frosting tu semua..
kalau ada yang nak order meh la.. tapi sekarang ni hanya lah untuk kawasan Klang dan Shah Alam Seksyen 26 je.. cukup la kot tulisan aku untuk hari ini..


untuk yang pertama setelah lebih setahun..


 enjoy....

No comments: