Tuesday, March 30, 2010

koleksi terkini..hehehe




kasut Sachs... first time aku pakai jenama ini...wahh jenama katanya...
not bad.. sedap gak.. bukan wedges sepenuhnya.. tapi ada tapak ala platform.. so aku cam selesa.. sejak2 berjinak-jinak dgn wedges ni aku takleh nk pakai kasut yg tapaknya flat & nipis.. maksud aku yg tang bhgn depan kat jari kakai tu kena tebal sket... agak tinggi kasut ini..




ni kasut vincci... yg ke2 setelah bertahun aku x beli kasut vincci...
dedulu zaman belajar ye lah..
dan jgn la harap skang dpt kasut vincci rega 39.90 yer..
confirm harga 59.90 ke atas.. tuk yg ada heel..
selipar flat cam selipar jepun adalah kot..
kasut ni aku pakai sekali.. dan hampir tergolek yer...
sbb tinggi

asalnya kasut ini ada tali cam kasut di atas..
tapi sayangnya tali itu jenis kena pasang buckle..
takde getah cam kasut sachs tu..
makanya ku potong saja..
hahaha..
senang sarung jer kasut nih..


ye ini dia hasil kasut ku bulan ini..
kerana kasut aku dah kopak..
hahahha...sebulan sepasang kasut tu..
oklah kot..since kau mmg berjalan confirm2 2km sehari kan..
hauslah kasut ku itu redah hujan panas segala...

No comments: