Tuesday, March 2, 2010

aktiviti bersama Leeza

memula aku bangun malas ya amat nak keluar..
tp memikirkan bila lagi nk g makan nasi lemak yg di idamkan oleh leeza tu..
makanya perjalanan bermula..


ni nasi lemak special kat Daily Kopitiam Level 4 kat Pavilion...
sedap.. terutama kari ayam dia..
ayam lembut sangat...



ni air aku.. honey lemon ice ..
leeza minum 3 layer coffee..
selalunya aku beli 3 layer tea...
sedap gak..



ni hasil tangkapan leeza..
aku nk snap gambar paperbag La Senza tu..
murah gak la..RM135 tuk 3 bra..
cantik n berbaloi sangat..

silalah semak harga kedai cicongpeng kat giant/tesco..
harga bra sampai 69.90..
yg ni La Senza satu baru RM45...
ada member card dpt diskaun lagi 20%
yang penting..LA Senza okeh... walau sale ke haper ke..
dan sangat selesa...



dan ini adalah..
Clinique set..
juga dibeli oleh leeza..
bukan salah aku..
hahahha
dah ternampak booth clinique tu..hehehe

No comments: