Wednesday, July 7, 2010

cuti

aku apply cuti tuk hari jumaat..
aku tulis la family matters..

last week pun aku apply cuti..sume aku apply cuti seminggu sebelum yer..
orang tua nyanyuk buta IT dan hati tu..tetiba dtg kat aku..

why so many family matters?
u have to handle it yourself ha?
why so many leave..?

bongok maksimum la apek tua ni..
cuti aku banyak lagi..

dan aku bg notis..
bukan EL..

suka aku la.. aku ada family..
single bukan bermakna aku sebatang kara kat dunia ni..

ooo makcik dia mati... pakcik dia mati boleh je dia cuti kan..
pastu selalu gila persoalkan kenapa aku nak cuti..

assistant aku tu setiap 2 minggu kalau tak EL , MC
drama queen sorang tu pun kalau tak EL, MC..
masuk lambat..balik cepat...

tis is not 1st time...
dan aku rasa dia dah ceroboh personal space aku..

bukan aku tak siapkan keje..
balik cuti setengah hari pun aku ada 26 email nk proses...
aku siapkan gak..

assistant aku..kalau bukan 2 minggu nak siapkan 1 task.. bukan la nama dia KAVI*****
VAVI adala aku rasa...


wahhh pepagi mencabar emosional aku..


nasib baik petang kang nak tgk JACOB...
aku menyabarkan diri je nih....

No comments: