Wednesday, July 7, 2010

Saiz S

ehhh..bukan aku dah pakai baju saiz S yer...
citernya gini..

semalam leeza nk makan Carl's Junior... makanya ke Pavilion..
dah makan.. dah kenyang... gelak2 segala..

aku cek BBM..nampak status apis @pavilion..
aku pun bbm kata aku kat Pavilion gak..

dia tgh temankan abang dia shopping kot(coat)..org gomen..
abang dia PTD... baru ku tahu..
dah tu sama kementerian dgn skandal aku suatu ketika dulu...

so aku pun g jumpa dia borak2 sambil abang dia dok browse ..
si apis ni pun sibuk gak nk carik baju..
padahal baju dah sepenuh almari 10 kaki lebar kali 7 kaki tinggi
aku pun tatau baju apa lagi dia nak beli..

so dari satu kedai ke satu kedai... abang dia pun x decide nk beli coat yg mana...

kenapa tak jumpa baju berkenan agaknya...
eh sebelum tu.. apis n abangnya..dedua kurus ok.. abang dia lagilah sekeping...

jumpa baju yg cantik n berkenan..
tapi tak muat saiz S...

kata apis kalau tak muat saiz S dia tanak beli..
sebab baju dia sume saiz S...


uwaaaaa..sentap mak taw.....

dia tetap tak kira walau baju tu tahap superb cantik...kalau dia tak muat saiz S dia tanak beli..

aku ni dah la jejalan dgn 2 org yg metroseksual... dress up smartly walau after office hour..
dgn saiz yg muat segala baju dan bukan cam aku kena tanya saiz paling besar apa..

uwaaa..
sangat sedih..terus rasa nak jadi saiz S gak............!!!!!!!!!!!!!!!!

nak gi beli DVD Jillian Michaels.....

No comments: