Thursday, September 23, 2010

dunia...dunia

ni petikan dari BERITA HARIAN hari ni :

Ketika ditemui pemberita di luar mahkamah, Siti Nurhanim berkata, beliau tidak berpuas hati dengan keputusan mahkamah dan ketika ditanya sama ada beliau memaafkan tertuduh, Siti Nurhanim berkata:
"Sebenarnya saya tidak pernah marah tertuduh sebab dia tidak bersalah dan dia tidak ada niat untuk bunuh anak saya."

Ditanya sama ada beliau masih menyayangi Mohd Fazli Azri, Siti Nurhanim berkata: "Sebab dia (tertuduh) terlampau sayang anak sayalah (Syafiah Humaira) saya sayang dia. Tertuduh seorang yang penyayang."

--ni adalah kes lebih kurang 7 bulan lepas yg budak kena sepak terajang kat padang bola tu...


** aku tak tau la nk kata apa... dia sayang org yg bunuh anak dia... adehla.. punyalah susah bawak perut tu.. pastu bertarung nk lahirkan anak... besarkan dia lagi... ko leh kata x puas ati dgn keputusan mahkamah...

kalau anak kucing aku pun kena sepak terajang pun aku rasa manusia tu patut di hukum bunuh... ni kan plak budak dibuat cam bola... disepak terajang....

yelah... boyfriend tu susah nak carik kan.. dah kata penyayang... anak leh buat lagi....

errrmmmm......

3 comments:

Intan and The Boys said...

aku betul2 tak paham orang macam ni. otak letak kat bontot agaknya.

haaa..kan aku dah geram gile ni! sayang apakebendanya kalau dah sepak terajang budak tusampai mati. bengong betul!

arachnida said...

Siti Nurhanim yang turut hadir di mahkamah kemudian mendapatkan Mohd Fazli sambil menangis dan tertuduh seterusnya dilihat mencium pipi wanita itu ketika dia digari semula untuk dibawa ke lokap mahkamah sebelum dihantar ke penjara. <--- gerammmmmmmmmm

KERNA SAYANG KATANYA!!

Mak Su said...

naper ek? cinta?