Wednesday, September 29, 2010

memang tidak jauh

rentetan entry ini..

kalau rindu cakap jelah rindu kan...
ni..

dah sampai stesen lrt bagitau..
dah sampai rumah bgtau...
kenapa balik awal bgtau..
pepagi pun sama.. dah sampai stesen bagitau..
dah naik lrt bgtau..
pastu siap suh aku naik lrt certain time...
pastu aku terlepas tren siap tunggu kat tangga...
pastu breakfast sesama...menonong je dia masuk cafe tu... padahal takde pun ckp nk breakfast sesama...
pastu when parted ways pun sempat lagi pesan 'esok kita lalu situ yer'..esok?? aku janji ke?
dan masa tgh hari.. tanya aku lunch mana.. dia kata jauh.. aku x kisah dia takleh join..
tapi ayat " i g klcc, ok" ... aku nk reply pergila..x sempat hehehe pastu dia sambung nnt kita lunch next time..

cam org bercinta lak gayanya..
selama tidak berhubung ni dia bgtau kat sape tah...
tapi nilah gayanya dia kalau dia buat salah kat aku.. memujuk cara dia..

cam dia cakap pagi tadi... aku ni GUARDIAN dia..
PENJAGA katanya...





guardian lebih baik bunyiknya dari babysitter kan...

No comments: