Friday, October 29, 2010

Babysitter kesedihan


bakal kekurangan kerja sebagai :
  • guardian
  • PA
  • kaunter pertanyaan
  • kaunselor
  • security guard
  • compass
  • tempat merengek
  • shoulder to cry on
  • tukang masak
  • reminder
  • jam loceng
  • and the list goes on.....
KURANG je bukan hilang kerja2 ni terus...
sebab satu baby aku akan start keje jauh....
nun kat Melaka...

semalam tetiba ajak minum petang... minum, minum, gelak, gelak
pastu dah lewat dia nak balik
tapi sebelum balik nak bagi ucapan katanya...dia kata maybe ni kali terakhir kita jumpa.. kot2 tak jumpa lepas ni.... ** nanges...

ohh.. aku tersedih tetiba...sweet... comel....
memang...
dia sangat annoying sangat ignorance sangat selfish sangat menyusahkan aku kadang2...
tapi aku akan sangat merindukan keadaan itu..

panjang gila ucapan dia macam nak berhijrah ke negara lain jer...

apis..
gonna miss u... the breakfast, lunch, tea time, lrt, shopping....
errmmm.... tetiba rasa hilang...
dulu masa berhenti astro... aku tau dia ada dekat je.. sbb dia sambung uitm shah alam..
walau tak jumpa selalu pun.. beberapa bulan sekali... masih dlm kawasan geografi yang sama..

hahaha..over emo aku nih..

padahal masa aku tgh tgk wayang.. lepas sesi minum petang dgn dia sem
alam.. dia leh bbm cakap jalan jem dan dia dah lambat nk g potong rambut pastu nk kena g jumpa org kat sunway...
kan dah kata.... PA merangkap guardian merangkap tukang dengar cerita dan segala2nya..

pastu aku kata aku sedih...
dia tanya kenapa..
aku kata nnt dah tak jadi babysitter lagi..
dia kata babysit thru bbm? ;)

yer.. itu apis..

all the best for my dear hafiz..


** ni snapshot paper baru je apis hantar kat bbm... sbb aku kata dia tanggang... selalu sangat sakitkan hati 'babysitter' dia ni ... sampai k fid pun panggil dia tanggang.... at least dia ingat la sampai bila2 bila nampak word tanggang nih..



SEBUAH KISAH KLASIK UNTUK MASA DEPAN
Sheila on 7

Jabat tanganku, mungkin untuk yang terakhir kali
Kita berbincang tentang memori di masa itu
Peluk tubuhku usapkan juga air mataku
Kita terharu seakan tiada bertemu lagi

Bersenang-senanglah
Karna hari ini yang akan kita rindukan
Di hari nanti sebuah kisah klasik untuk masa depan
Bersenang-senanglah
Karna waktu ini yang akan kita banggakan di hari tua

Reff:
Sampai jumpa kawanku
Semoga kita selalu
Menjadi sebuah kisah klasik untuk masa depan
Sampai jumpa kawanku
Semoga kita selalu
Menjadi sebuah kisah klasik untuk masa depan

Bersenang-senanglah
Karna hari ini yang akan kita rindukan
Di hari nanti…

Ke: Reff

Mungkin diriku masih ingin bersama kalian
Mungkin jiwaku masih haus sanjungan kalian

No comments: