Monday, January 5, 2009

projek masa cuti

ni pic make up aku beli kat Bloop Sunway Pyramid..jumaat lepas..keluar dgn mirul... pastu tersinggah lak kt kedai ni sbb tggu mirul...
tgh belek2 salesgirl kata nk makeup kan..aku on jer..da free..
pastu bila mirul sampai aku da siap di makeup..
dia tarik tgn aku... katanya geram tgk make up aku...nk alter..sbb salesgirl tu make up ta apa2...
merasala di makeup oleh mirul... terus rasa cantik..
terus membeli...huhuhuhu...
tp mmg da lama aku ushar brand ni.. x jumpa jer..aku ingatkan bloom..belek2 bloom mahal gila..rupanya nama dia bloop hahahah..
best la lipstick dia mmg thn lama..
sbb if aku pakai lipstick..minum je aku nya lipstick hilang..
lipstick cap ayam kot aku beli sblm nih...hahahaha


ni tudung pertama aku jahit sendiri...hehehe try n error... beli kain murah je sbb nk try... jadi yer..yg awning tu aku amik kain perca mak aku... mak aku amik upah jahit baju kurung...so byklah perca2....gila la aku kutip perca...
suka!!!ada pic aku da pakai tudung ni but muka berminyak sgt...huduh aku rasa...
skang ni aku x sabar nk look forward tuk jahit tudung plak..
hehehehe...


ni adalah lantai bilik aku yg aku sepah2kan.... tu sebahagian kain perca yg aku jumpa... aku saje letak tuk tunjukkan aku bebetul jahit tudung tu sendiri...hehehe

2 comments:

Anonymous said...

Elok la belajar jahit tudung. Minggu lepas aku beli tudung mahai nak mampuih.. 2 helai dekat 3 ratuih.. Boleh dapat 30 bijik tudung saji.

arachnida said...

mahal gila..tudung berlian ke bang...
hehe sebab mahal la kena jahit sendiri skang nih...