Tuesday, December 1, 2009

oh dia..

pagi tadi aku drive dari rumah leeza nak ke kg baru..
sbb nak naik monorel... save budget beb..

aku berhenti kat traffic light depan unit pediatrik HKL tu
aku toleh kanan.. nampak sorang perempuan ni tgh jalan..
aku kata dlm hati..cantiknya corak shawl dia..
yer..skang aku mabuk pakai shawl...
biar pun mukaku jadi bulat...

ok kembali kepada wanita tersebut...
dia jln kaki..dgn baju kaler purple n shawl corak2 kaler purple gak..
aku dok peratikan dia...

last..last....






laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...... kak zura rupanya..
kak zura ni wife sepupu aku..merangkap sepupu aku la gak kan..
camne aku leh x perasan tu dia..
hahahha... sib baik dia kat seberang jalan sana...
dia dok Plaza RAH n keje kat UKM kl tu..


tulah.. betul pun aku rasa dah terlanggar baru perasan tu sepupu aku kot..
tah apa2 kan..
belum lagi kalau sepupu2 sebelah ayah aku..
langgar dan masuk spital baru kenal sepupu kot..

yer..aku tidak kenal mereka..
dan rupanya dari kecik lagi aku dah jadi pemberontak...
huahuahua.....

No comments: