Monday, December 21, 2009

what i want for christmas...


serius..aku amat addicted kepada buku2 ini..
dah baca versi ebook.. tapi aku pening la ngadap lappy ni jer..
aku dah pegi MPH...belek2 buku2 ni...
errmmm belum lagi dlm budget aku..
tapi aku pasti akan dapatkan juga..

ni gara-gara si shapeshifter wolf bernama Jacob Black la ni...
ada plak geng nak ajak borak dan ajak menjadi follower tegar...huahuahua credits to u sity!!

aku dah baca eclipse ebook... berulang-ulang kali...tapi aku x puas... nak baca versi buku gak..
pastu aku nak beli gak buku no 2 tapi yg cover dia ada si jacob black cam kat atas tu..

yg penting aku amat suka buku eclipse & breaking dawn..

err.... rasa-rasa duit dalam tabung smiley aku tu cukup kot..
nanti aku kira balik la..

oh Jacob Black.... huhuhuhu

No comments: