Wednesday, January 27, 2010

aku suka...gembira.. yeay...

semalam..aku beli CLEO..february..
cam biasa mmg tetiap bulan aku beli...
ni cover depan..

tadaaaaaaa.... ni cover belakang dia...
aku masa beli tak perasan pun..main ambik jer ..lagi pun aku lebih excited dgn buku yg kat bawah nih..

tapi tuk team edward la cleo ni..
kecewa aku... maklumla aku kan team Jacob..

dan ini dia...yang kutunggu-tunggu... buku ke 4
Breaking Dawn... akhirnya aku dapat beli..
yeay...

sebelah kanan tu breaking dawn yg aku print dari ebook..
aku da baca baper puluh kali dan boleh hapal dah ayat2 dlm tuh..
tapi aku tetap nk beli buku tu gak..

jadi skang aku ada 2 buku..
Eclipse & Breaking dawn
buku Eclipse kak fid tgh pinjam..

sanggup ni semalam register as member Times bookshop sbb nk dptkan 20% off..
makanya...lepas ni beli buku kat Times jer la..
dapat diskaun...

so hari2ku skang leh la baca ulang2 buku2 ni tanpa sakit kepala tenung ebook


aku OVER? errmmm FANATIK? lantok ler..
tapi takde ler sampai aku daftar sebagai twilighter malaysia..siap g preview movie..
or sefanatik sesorang ni...aku nampak dlm FB dia.. dia ada barbie doll Edward!!! and dia schoolmate aku..


asalkan aku bahagia...
ye tak?


No comments: