Thursday, January 28, 2010

christian the lion

semalam.. lepas di kidnap oleh leeza dari kg baru...
ke KLCC.. untuk makan sushi..
aku beli reader's digest ni..
aku pun tatua motif aku beli RD ni..sbb aku rasa aku x pernah beli pun RD seumur hidup..
dok pinjam org punya je..
heheheh

salah satu sebab maybe ..aku bosan takde tv kat kg baru tu kan..
so isi masa lapang dgn membaca..
selain membaca buku twilight saga berulang-ulang...

makanya aku da flip RD ni..
sampai aku jumpa artikel pasal christian the lion

1st time aku tgk youtube pasal lion ni..baper bulan lepas tah...
sangat sweet n sedih...

dan 2 bulan lepas aku tgk dlm oprah lak..masa aku ponteng keje..
siap nangis2 masa tgk oprah..
ada tayangkan 1 lagi video pasal dorang..

dalam RD ni plak..ada satu pic masa 1st night christian kat africa..
dia tido atas bantal dan satu paw dia kat muka tuan dia..
cumelllll

bila tgk youtube ni..aku sangat teruja..sangat comel...

teringat plak masa aku praktikal kat zoo dulu..
1st day aku praktikal.. aku kena tlg vet buat operation kat harimau
sambung ekor harimau..
ni kesah benar tau..bukan citer p ramlee..

dan.. satu fakta ttg singa
singa mengaum selang sejam..
tepat sejam..
sebab masa kat zoo dulu aku siap timing ngauman dia tu..
kagum kan....

akhirnya..sila la tgk youtube ni..




No comments: