Wednesday, April 14, 2010

Lagenda Budak Setan

ni video promo dia.
dari awal aku tau nak jadi filem... aku cam takleh nk masukkan jer watak2 & pelakon..

aku ada sume buku siri lagenda budak setan nih.
Budak Setan I
Budak Setan II
Budak Setan III
Lagenda Budak Setan
Katerina
Kasyah

dan aku rasa...melalui trailer ni filem ni berdasarkan sume novel2 tu..
Que Haidar sesuai jadi Azmi..
yg lelain aku tak nampak chemistry nya dari buku ke movie..
Farid Kamil - Kasyah (yg aku bygkankan dari buku tu hensem gila... dari zaman aku baca buku budak setan I berangan jer...)
Lisa Surihani - Ayu
bila dia accident n operate aku tatau sape pelakonnya..
Raja Farah - Su , kawan ayu dari sekolah

tp dr trailer ni film ni x start from sekolah..
dan yg Kasyah kat pantai tu.. tatau plak scene bila dia bwk diri ke pantai..

mungkin expectation aku tinggi sangat..
nak filem ni seberjaya Siri Twilight ....

mungkin kalau budak Setan I & II jadi 1 movie..
pastu sambung la yg lelain..

harapan aku je lah..

aku harap dia tidak menghancurkan harapan aku cam aku tgk versi drama tuk komik Aku Budak Minang.. hampeh jer..



No comments: