Friday, April 2, 2010

Remember Me



movie ni dah lama keluar wayang...
tapikan tak keluar kat GSC..aku pun tatau kenapa..
GSC la senang... Pavilion beberapa tapak je dr ofice aku ni..
maka nk menonton movie ni kene g KLCC..

aku g tengok rabu lepas..
cerita cam slow..tak slow la..
ok2 jer..

tapi mmg FAMILY DRAMA la..
ending dia sedih... AKU NANGIS...

uwaaa....

notes :
* En Robert Pattinson tidak pandai berlakon... seperti tengok Edward berlakon dlm movie lain.. mungkin ni baru 4 movie dia yg aku tengok (Harry Potter, Twilight, New Moon, Remember Me) buat masa ni dia masih tak versatile..

aku sangat MARAH dengan FANATIK ROBERT PATTINSON yang menonton bersama aku mlm tu.
dia row belakang..
dari start movie ni kuar muka si Rob dia dah.. OH MY GOD...OH MY GOD... setiap 2 minit..
bila scene Rob kena belasah.. dia yg beriya OUCH..OUCH..OUCH.. SANGAT KUAT OKEH!!!
sampai semua org toleh belakang..
sampai kawan dia termalu...
semua scene dia nk komen..SEMUA SCENE ROB.. dan sepanjang 2jam dlm tu.. OH MY GOD dia dgn tone suara yg gedik, annoying dan kuat SETIAP 2 MINIT..

dan akhirnya..scene sedih.. dia BANTAI NANGIS kuat2 sampai teresak2...
tapi sblm sampai scene sedih..dia dah start dah dialog dia ala2 bomoh ramalkan scene seterusnya apa.. sampai siap rengek2.. ayoooooooooooooooooooo... aku rasa nk cilikan je mulut dia...

adehla minah bertudung lilit kaler hijau... sila la control diri anda dlm wayang atau tgk je lah DVD..

aku ingatkan tgk show terakhir movie ni dah takde la fanatik Rob Pattinson ni..
HAMPEH..spoil mood aku tgk movie adala..

confirm jumpa rob pattinson jenis meraung2 tarik baju tanak lepas...........................................

No comments: