Monday, May 17, 2010

mabuk baking cookies


Gingersnap - biskut halia yg rangup (tp mak aku kata keras...hahaha) rasa halia dia tidakla obvious.. tapi cam ala2 manja gitu.. aku suka..


Dark Choc Chip Cookie - hitam...hahahha pasal aku terlebih letak cocoa powder.. patutnya subtitute 1 tablespoon je..apahal aku letak 1/4 cup.. wahahahah... baislaah aku invent new resipi..


Almond Raisin Choc Chip cookie - mak dan adik2 aku kata manis.. tp sedap... ala2 melt in your mouth cam Famous Amos tu..hahhaa


ni dia antara balang2 cookies yg dah siap..
ada 2 balang tersorok di belakang..
1 balang telah selamat dlm perut adik-adik lelaki aku


acatually ada lagi 2 cookies aku x snap..
Raisin Cookies - pun manis.. tp melt in your mouth gak..aku suka tekstur dia
Milo Choc Chip Cookie - aku tukar cocoa powder jadi milo..

mak aku dok keluar dgn ayah n adik aku dia pening..
anak dia ni pepagi dah bangun nagdap oven...
dia cakap " macamla esok dah nk takbir raya yang kau beriya nk buat kuih nih"

hahahaha...

ni pun kaki sakit berdiri.. dah tu oven cinonet je
sekali masak leh la dpt 1 dozen..huhuhu...
dah tu dia dah tanak sangat beri kerjasama.. kena la aku dok bukak tutup oven pusingkan dulang pembakar tuh..

ermmm kena buat tabung oven lak ni.
tabung TV dah berjaya di realisasikan....

No comments: