Monday, November 8, 2010

boolat... oh boolat


memula.. cool la konon... padahal muka dah penat tu...
mak long buat tatau...



ha dah cebik cebik.... takde bunyik.. muka je camtu...
maklong masih nk snap lagi pics..


cebik habis dah..... masa ni mata dah berair...
dah ekk..ekk dah

lepas ni terus meleleh air mata ok...
hahahhaha kejam punya maklong..
dah la orang tu penat nak tido..
masuk buai suap puting letak bear...
terus pejam tido yer...

hahahaha...

skang dia kenal perkataan susu kot... kalau bukan time dia nk menyusu ko sebut la nak susu dia buat tatau... tapi kalau mmg time dia rasa nk menyusu... tgh2 gelak2 tu ko sebut nak susu ke? dia pasti terus merengek tak henti selagi botol tak masuk mulut...


ni mlm td sebelum terlena depan tv..
yg penting memula mata dah ala2 pejam..
nampak je org hala kamera terus nk pandang kamera...

oh si boolat... tetiba aku dah rindu kat dia..


** mak aku jaga dia... adik aku balik keje singgah rumah mak aku..tidokan dia...pastu balik kota damansara....setiap hari... pagi sabtu adik aku bawak si kecik ni balik rumah dia.. petang ahad balik rumah mak aku semula..
si kecik ni tido dgn mak aku n adik no 4 aku...dan dikelilingi atuk, nenek,makcik & pakcik2 setiap hari.. dan juga dgn kak ecah (baby yg mak aku babysit)
meriah dunia dia kat rumah mak aku...

2 comments:

Intan and The Boys said...

comelnya dia cebik2 tu. cebik kemain lagi eh. hehe.

arachnida said...

cebik = indicator "saya dah penat" hehehe