Wednesday, February 16, 2011

nasib aku





dia buat lagi...
kedua-dua phone di atas adalah kepunyaan aku..
dari hari ahad- semalam aku berada di melaka..
si apis ni ... jumaat lepas aku breakfast sekali dgn dia n siap ckp aku n k fid akan g melaka hari ahad..
tu bukan 1st time aku bgtau..
sebelum2 tu da byk kali bgtau kitorang ke melaka 13-15 feb...
tau apa jadi?
sabtu malam aku nampak status BBM dia "@pj".... aku cammmmm whattt???
malas nak layan hangin aku...
malas nak membebel
malas nak rasa sakit hati aku buat tatau

ahad tgh hari aku sampai melaka..aku letak status BBM aku "@melaka"
tiba-tiba dia BBM..
ckp sorry dia lupa yg kitorang ke melaka..
aku x reply..
dia bbm lagi kata serius lupa n tak ingat langsung..

dah petang dia bbm lagi tanya aku balik esok (isnin) pukul berapa.. sbb dia akan gerak dari pj ke melaka tuk g keje pepagi isnin..
aku ckp balik selasa..
terus overexcited kata "ok2.. i promise kaw2 yg i akan dtg jumpa korang lepas ofis esok (isnin)"
tanpa pengharapan yg tinggi aku ok kan jer..

isnin seawal 730am dia da call katanya kena g ofis KLCC sblm bertolak balik g ofc melaka...dia plan nak naik bas pastu selasa nk ikut kitorang balik kl..
tapi nak kena amik dia dari melaka sentral hantar g ofis sbb dia nk masuk ofis half day.. pastu petang lepas ofc amik dia balik , jejalan n hantar dia balik rumah..
complicated kan..

tp.. bas dia tak terus ke melaka sentral..singgah masjid tanah..makanya dia g opis sendiri...
petang baru amik dia tuk g jejalan n hantar dia balik..
pepagi semalam plak kena amik dia n hantar g stadium sbb dia join perarakan maulidur rasul..
tu yg gambar dia berbaju melayu tu...

oleh kerana cam biasa hp aku hp dia gak kan..
dan aku sibuk drive semalam dia dok sibuk online jer.. k fid plak tido..
tetiba dia kata..eh batt u habis... dah nak sampai rmh aku pun.. aku cam takpela..
sampai je rumah aku pun charge la dedua hp aku..

elok2 je on...
tu dia..dedua wallpaper gambar dia..
pengsan dgn org yg obses dgn diri sendiri ni!!!!

aku tanya dia apahal plak la skang sampai dedua phone nak letak pic dia nih...
ingat bercinta per...
overrrr...
dia jawab
"tuai padi antara masak,esok jangan layu-layuan, tgk saya antara nampak. esok jgn rindu-rinduan"

gilosss.... tak ke hbs saham aku org nampak dedua phone obses letak pic dia sebesar alam sebagai wallpaper..




ni plak pic semua iphone kitorang... dari generasi pertama hingga generai iphone 4 (iphone3g,3gs,iphone4) ..
sure apple sayang kitorang..hahahaha



gambar ni diambil jam 7pm kat pantai puteri, tg kling...masih terang...dan panas!!!
takde perbualan berlangsung kerana 2 org ni sibuk ber sms, bbm, twitter, fb...(**di tgn apis tu adalah iphone aku..)

sedih kan..
aku je takde benda2 tuh..
wahahahahahhahah








dan skang..aku sangat penatttttt..sakit pinggang, batuk, sakit tekak...





** aku n k fid nak g jual dia (apis) ..ada sesapa berkenan? wahahaha... sebab apa kitorang nak jual?? sbb masa amik dia dr opis..dia siap dgn beg baju cam balik kampung seminggu...kitorang tunggu dlm kete je depan pagar entrance opis dia...
pastu dia kuar statement "korang ni cam amik anak ikan jer"
bongoksss sangat kannnnnnnnn

No comments: