Monday, February 21, 2011

Sini Ada Hantu



masih citer kat Melaka..
oleh kerana kepanasan melampau yg boleh buat aku dehydrated melampau sampai leh tumbang bila2 masa ... (yer...yer..aku tau neraka lagi panas)
makanya dari A-Famosa ktorang gerak ke GSC Dataran Pahlawan... sambil tgk signboard supaya tidak sesat dlm mall besar itu...

akhirnya tiba di GSC nun di tingkat 5 setelah naik escalator tak sampai2..
punyalah ramai orang.. lagipun hari ahad kan..
nasib baik ada kaunter GSC-EON card..
terus menonong terus beli tiket movie ni...
walau pun aku penakut ya amat sampai x pernah tgk citer hantu kat wayang...eh yeke..
mmg aku jarang la nak tgk wayang hantu2 nih..

tapi filem ni... best!!!!
kelakar!!! seram!!!
best..best...best...
kelakar boleh tahan gak..
walau banyak kali aku tutup mata dan mengintai dari celah2 jari..
walau panggung GSC Dataran Pahlawan tak best.. takleh celen GSC Pavilion..
mmg tak ramai org tengok pun movie ni.. x sampai separuh pun wayang penuh..

filem ini di recommend untuk ditonton...




sila la tonton beramai-ramai.... tidak rugi beli tiket wayang ni...
sekian...

No comments: