Tuesday, February 22, 2011

kegembiraan di Kg Jawa



yeay...pakcik saya sudah balik....
dia ni sangatlah suka kat adik2 lelaki & ayah aku..
sbb dia jumpa bapak dia pun smeinggu sekali je...tu pun nasib baikla kalau bapak dia cuti... rindu kot figure lelaki...
memanjang dgn kitorang makcik2 & nenek & kak ecah jer....
masa ni adik no 3 aku baru masuk rumah....dia dah tergedik2 gelak...



bersama pakcik kesukaan... :)
ni adik no 3aku..
dalam 2 bulan dia turun 12kg !!!!
makan ati kakak dia tau..
jeans & baju dia suma dah longgar gila... nampak sangat turunnya..
jealous!!!




acik saya takde...mari main bear dia..

adik no 4 kena keje kat Pusat Darah Negara selama seminggu..
so dia takde kat rumah...kena dok asrama..
ni bear emira... menyemak atas katil aku...dah la sama besar dgn aku bear ni..
pastu dah katil tu ada aku, emira + bear.. kekadang aku campak je atas lantai...penuh katil!!
suka gila aish jumpa bear ni...
terjerit-jerit bercakap dgn bear besar....
habislah air liur aish penuh kat bear.. bising acik ko kang....











inilah kegembiraan aku di rumah setiap minggu......

No comments: