Wednesday, June 1, 2011

Episod Akhir Asmara 2 Episod 13

AKU KECEWA!!!
9 bulan dari episod 1 asmara 1...sampai episod 13 asmara 2...
ending camtu jer?
5 minit je kualiti time asmara-zaliya??
selama 13 episod la si zaliya nangis..
13 episod la aku menatap si melati..

sah-sah org nk sambungan asmara sbb nk tau pasal asmara-zaliya..
dah tu..dah jumpa... camtu jer..
takde scene touching2 ke...
yelah dah lama sangat isteri tu 'mati'

dialog tu gitu2 jer...
tiada terkesan kat hati..
kecuali "maafkan saya tak boleh hidup tanpa awak"~asmara

tapi sbb cam tergesa2 je...makanya tiada impak sangat
nak sangat ada satu episod khas ke..cerekarama ke... yg tunjukkan kisah asmara-zaliya..
tak nak lagi watak tempelan yg nak muncul..
cukuplah keluarga kecik zaliya & asmara..takyah zira fikri ferhad tu semua..
jgn plak nk munculkan lagi abang raziq..ni rizal abg long..kang kuar plak abg ngah abg cik plak yg kena sorok kat indon la.. siam la...

pastu...apsal melati beriya nangis masa asmara cakap cik suhana kirim salam..dia kena pegi US ada keje..

serius aku penat tunggu cerita ni..
hanya 2 scene je yg aku suka dari 13 episod.... 2 scene yg kalau kumpul tak sampai 15 minit pun!!!

episod 10, mimpi asmara tu yg dia jumpa zaliya & episod semalam lepas asmara ckp dgn melati "tak,zaliya dah meninggal", dia nangis...
encik asmara...kenapala awak nangis dengan begitu tulus ikhlas sampai terkesan kat hati..
satu lagi si asmara nangis masa ayah dia meninggal episod 5 asmara 1... memang terbaik la..

tak suka...tak suka ending camtu...
bila nk sambung ni..


serius aku sangat sedih.......sangat sangat sedih...

No comments: