Friday, June 3, 2011

hobi ku...


ni adalah hobi aku sejak sebelum masuk sekolah..
membaca...
suma benda aku nak baca...termasuk flyer iklan...
dan ini adalah hasil dalm 2 hari lepas..

1. Adam & Hawa - aku suka novel ni.. tapi ada org pinjam tak pulang2... sedih..maka kena la beli lagi
2. Kasih Yang Suci - aku beli sbb kecoh sume org citer pasal novel ni... kan dah jadi drama Nora Elena petang2 tu... tapi impak novel tak sebest impak drama... aku lebih suka drama... pengolahan yang baik!
3. Puding & Dessert - buku chef hanieleza .. aku suka sume buku dia.. memang menjadi yer... sila la beli....
4. Aku Yang Kau Tinggalkan - aku terpikat dgn sinopsis dia... tetapi aku rasa dah 4-5 buku aku baca jalan citernya sama... eh ke dlm 7-8 buku... kes kawin paksa... pastu terpaksa berpisah dan masa berpisah tu tetiba wife baru tau pregnant... pregnant sorang2 lalu sume sorang2.... mak aihh..masa menulis ni... aku baru perasan yer... memang banyak sesungguhnya citer sebegini dlm koleksi novel aku... gila tebal buku ini.. entahlah rasa nk jual balik jer..tapi buat koleksi pun ok..





dannnnnn ini adalah hasil jam 11mlm tadi...
sebab aku stress...nak gak baking..
kalau bakar kek malas nk renyah2 butter gula segala..
pastu belek2 dlm almari ada susu cair, serbuk agar2 & peach..
makanya jadilah puding pic resipi dari buku chef hanieleza ni...



No comments: