Thursday, July 2, 2009

1 Julai 2009 & Anuar Zain @ IB

THE BEST EVER BIRTHDAY!!!


KONSERT dia memang SUPERB!!!!
BEST BEYOND WORDS!!!
VOCALLY... speechless
SHOWMANSHIP....sampai termimpi-mimpi..
SANGAT BERBALOI...


ANUAR ZAIN....I LUV U..
































ni kali kedua aku celebrate birthday dengan pergi tgk konsert...
yang 1st bukan celebrate pun..dah kebetulan birthday aku masa tu..
Tahun 2001 kat Hard Rock Cafe...showcase Sheila On 7...

dan tahun ini.. memang hadiah harijadi dan bukan sebab nak sambut harijadi aku...
KAK FID hadiahkan aku tiket Konsert Lelaki Ini.. Anuar Zain kat Istana Budaya...

ni pun jadi secara tidak sengaja... masa tgh jalan2 kat
Penang bulan lepas, si wati tu beli paper Harian Metro.. dalam tu ada iklan Konsert Anuar Zain kat IB 1-2 Julai...
terus jer kak fid ajak pegi..
dan mulut aku dengan selamber je ckp.. since it's gonna be my birthday... boleh la bagi hadiah...
pastu kak fid kata.. ok..

wahahahah..serius aku bukan la BIG fan of Anuar
Zain@AZ..(sama cam aku AZ gak...hehehe)
aku suka semua lagu dia.. but taklah sampai boleh pegi
konsert...dan mmg aku suka show dia if dlm tv tu sume..

TETAPI mlm tadi...

menjadikan kami berdua.. aku n kak fid.. peminat AZ...
dan aku confirm if dia buat konsert memang akan penuh la.. full house..
sampai tiket hari ni kat IB pun sold out..
aku memang cam nak pegi lagi mlm ni... hahaha..

AZ kata semalam adalah hari bersejarah dia kerana tu KONSERT PERTAMA SOLO di MALAYSIA... dan bersejarah tuk aku.. tarikh tu adalah tarikh hari jadi aku genap.. ..MUSIM BARU..angka baru....

serius aku sangat happy walaupun aku sebenarnya ada masalah amat besar ni..
tapi konsert semalam.. sangat2 buat aku happy...

2jam tak sedar pun... lagu2 yang dia nyanyi...sangat2 best.. dia ada nyanyi lagu dr album dia masa kanak-kanak... pastu masa starting lagu Kain Pelikat sangat lain..tapi bila dia start nyanyi lagu tu.. sangat best...overall...
aku takde perkataan dah nak gambarkan KONSERT PALING BEST aku pernah pegi..

no wonder konsert dia mahal cam mana pun orang sanggup bayar..
kalau tgk pic aku kat atas tu...view dr seat aku..

terima kasih bebanyak kepada penaja tiket konsertku..
FID MOKHTAR...

No comments: