Thursday, July 30, 2009

KEBETULAN II

Hari selasa 28 julai 09.

Aku sampai rumah pukul 530!! Hehehe yelah dah aku keluar ofis tepat pukul 5. Aku balik rumah semua org belum balik.. maka aku pun tengoklah tv sorang2… lagipun adik aku nak datang amik barang2 dia yang dia tinggalkan lagi.. adik aku sampai dalam pukul 630. Dia borak2 dgn ex-hsemate dia la..aku plak golek2 depan tv.. dah tv tu pun aku share bayar gak astro tetiap bulan…

Dalam pukul 8 aku siap2 nak keluar…lapar..plus gaji dah masuk..aku nk g beli brg2 tuk bilik aku.. aku turun dgn suka ati pastu…………………..kereta takleh start…aku panic!!!!

Aku call tah sape2 tah…termasuk ayah aku… tapi sebab malam.. pastu mostly tatau nak buat apa.. aku terus plan tuk tangguhkan repair kereta & beli barang esok… tapi aku kelaparan maksimum…huhuh..aku call Leeza ..dia ada kt area KLCC…aku suh dia dtg gak bawak aku g makan..

Sampai2 jer depan rumah aku tu..dia turun n tunjuk rumah depan rumah sewa aku tu dan berkata “ni la rumah nenek I’ haaaaaaa…. Hehee..

Tapi takde sape yg duduk situ… rumah da reput katanya.. nak roboh…

Dan roommate masa sekolah aku yg jadi lecturer UKM tu pun rumah nenek dia kat Jalan Mahmud tu…

Dan bila aku balik rumah..hsemate aku tgh tgk tv..aku pun lepak borak ckp pasal nenek Leeza..alih2 ada sorang ni kata..eh orang yang sama azrin(adik aku) cerita ke? Aku pun pelik..bila plak adik aku kenal Leeza… dorang kata adik aku citer budak keje HKL kata tu rumah nenek dia… bermakna.. budak yg keje sekali dgn adik aku n Leeza tu sepupu la…heheh keciknya dunia..

Aku tanya Leeza..dia kata x sure sbb ramai sepupu.. ermmm

No comments: