Thursday, September 10, 2009

bahan dah ada..bila nak start

yeay bahan buat kuih dah ada..
tu pun mintak leeza belikan..kat gombak..
aku nak ke sana..
minggu ni amat pack ok jadual berbuka aku..
kedai tu lak tutup awal..
aku suka kedai tu sbb barang dia murah sikit..

hr ni buka kat Borneo Baruk Cafe
aku makan lebih kurang n chow la kang..
malas nk lepak lelama..
lgpun esok keje..

tak kuasa aku...

TOTAL BAHAN KUIH AKU - RM47.20

mahal ke murah? entah
yang penting barang-barang dah ada..
balik buat..
jgn buat pekasam dalam peti ais sampai expired..
cam mak n adik aku tetiap tahun buat..


huhuhu..aku kena buat kuih tahun ini kerana pembuat kuih tahunan takde dirumah...
takde sape yang paksa...tp kang aku kena panick attack kang.. feel raya takde..
errmm... cepat la esok kul 4pm..leh aku pecut balik rumah.. terus menggentel kuih-kuih idaman..

No comments: