Monday, September 14, 2009

hormatilah

sejak wujudnya blog aku yang lagi satu INI tidak dinafikan email& sms agak banyak.
tak kurang juga panggilan telefon..

tapi aku jadi rimas bila org2 ini call/sms pada waktu2 yang tidak sesuai..
time nak buka puasa..
kul 2-3 pagi...mebi dia tgh sahur..
atau call berkali2 sebab nak tanya tajuk/bil komik..
paling dahsyat..
tanya mana nak beli komik2 ni..
berkali-kali..

dan sejak semalam aku dpt call dari no ini : 01221379** tidak kurang dari sepuluh kali!!!
pagi ini seawal jam 8 dia call lagi.. kul 1134 tadi pun call lagi..bermula jam 11 pagi semalam..
mamat ni pengumpul tegar komik kot..
kalau nk beli komik aku takpelah gak...

ni TIDAK..

nak info pasal komik..silalah guna en GOOGLE..
nak tanya sume kat aku apahal..
aku dah explain dah banyak kali..
komik yang ada tu..cam yang aku senaraikan la..
takkan aku ada magic leh wujudkan komik2 lain yang ko mintak..

nak tanya direction g publisher pun atau nak tanya sama ada stok tua da ke tak..
silalah call publisher itu..
sejak bila aku keje dgn en GOOGLE mahupun puan GOOGLEMAPS?

agak-agakla nak call orang pun.. tengok timing dan pikir dulu soalan tu relevan atau tak....
semak jer... satu pun ko tak beli dari aku...

gi lah kacau org keje kat kaunter pertanyaan tuh..
aku belum bersedia nak jadi KAUNTER PERTANYAAN KOMIK!!!






No comments: