Thursday, October 29, 2009

500 days of summer @ TGV KLCC

semalam aku tengok movie ni dgn kak fid..
romantic comedy..
sebab malas nk tengok cerita heavy2..
apa lagi bila aku cakap nk tengok Lembing Awang pulang ke Dayang... kak fid jegil bijik mata..
hahaha
dia tanya cerita apa tu
aku kata tu cerita sejarah la..
sejarah apa?
sejarah Johor...
oooohhhh.... panjangnya oooo dia kan..

serius cerita ni kelakar
gelak....gelak...gelak.. romantic? errmm ada la...
hero dia adalah budak kecik yg dah besar...heheh mestilah dia dah besar..
dulu aku perasan dia dlm 10 Things I Hate About You....
sekali pandang pun ada rupa Heath Ledger...

tapi cerita ni best... panggung penuh sampai row depan sekali
mmg menghiburkan hatiku...

habis wayang kak fid shop brg2 tuk buat tiramisu..
dia janji nak buatkan tiramisu tuk aku esok...
sedapnya....kannnn
yeay....

hari ni? maybe nak keluar dgn leeza petang nanti..
mari kita window shop...


No comments: