Tuesday, October 27, 2009

awal pagi tadi....

tiba-tiba pagi tadi dalam kul 745 HP aku bunyik
sangatlah pelik lagi ajaib kalau HP aku bunyik pepagi buta.
hanya mak aku jer akan carik...

aku trus punggah beg doraemon aku tuuh
apis call rupanya
mesti ada yg tak kena nih..

angkat2 sahaja... adehla...sayu hati aku ..
dia nangis..
mak dia accident..dalam rumah..gas bocor... kena api..so muka n tangan dia terbakar
1st degree burnt
ada kat hospital...

dia kata dia baru bangun tido..
bangun2 jer trus nangis sbb teringatkan mak dia kat dlm wad...
dia kata kesian mak dia sakit, muka bengkak, tangan pun agak teruk la walau doctor kata biasa...

mestila dia sedih kan..
aku plak pepagi buta mmg blur...walau aku rasa dah bagi yang terbaik tuk pujuk dia..
ha la... dia ada mak dia jer...ayah dia meninggal sejak dia kecik..
mestilah sedih...

aku harap dia ok..
aku nak je g jenguk mak dia... n tengok dia sekali..
dah la dia nk final exam...
tapi aku rasa dia nk jaga mak dia tu...
InsyaAllah ada masa wiken ni aku g jenguk dia jap
dah baper kali dah aku tangguh nak g jumpa dia..

padahal baru je ahad lepas dia call aku ajak jumpa dia kat Shah Alam..
cam excited nak tunjuk kat mana dia tinggal skang...

harap dia tabah...


No comments: