Friday, October 16, 2009

apa nak buat ni

dah 8 hari org gomen dapat gaji....
dan dah 6 hari kata dia transfer ke akaun aku..
ermmm takkan duit tu lenyap dikebas dek bunian plak..
dahsyat bunian leh guna internet..

memula aku hantar sms sopan..
tapi hari ni... lantak ko la kawan ke haper kan...
ko dah la hanya muncul bila ko takde duit..
kekunun comel ingat kat aku la bagai..
kalau tak mengenangkan ko pernah tolong aku..
aku takde maknanya nk tolong kau...

dah 8 sms aku hantar sejak pagi semalm..
eh kali 2 sbb aku hantar kat dedua nombor dia..
still dia buat bodoh..
aku call tak nak angkat..
haruskah aku memerlukan pertolongan peguam tuk mintak hutang...
eh peguam wat per..

ALONG lagi senang kannnn....

pikir2 la sket...agak2 la...ko ingat org single ni tak pakai duit ke?
tak banyak komitmen ker..

nasib ko baik..aku takde no phone BINI ko..
tapi kalau aku nak... no phone ketua jabatan ko pun aku leh dapat...

ko ingat bank tu takde dateline ke..
hutang aku kenalah bayar on time...if not imposed la interest ........


adehla..
aku bagi masa jer nih... masa jumaat kang duit x masuk lagi...
ermm taulah apa langkah seterusnya..
dan jangan nak menyesal plak...sebabnya ko yang buat hal dgn aku....


No comments: