Friday, October 9, 2009

semalam..





semalam aku pergi menonton ini..kat Pavilion
bersama kak fid..
gelak2...dan gelak lagi..gelak lagi..

ada la part sedih..
a fun movie la..
malas nk elaborate.. g tengok sendiri

dah keluar wayang.. aku nampak sorang mamat ni
sangat familiar..
mmg la familiar... pernah kursus sekali..
kursus 5 hari 5 mlm..termasuk qiamulail sekali..stay up sesama kat corridor hotel siapkan assigment..
pernah pegi butik dia yang selalu menaja photoshoot majalah..

nama dia syed shahrizal tak salah aku.
dia pernah berlakon dalam drama SUTUN2..bukan yga bersiri tu...yg masa SUTUN masuk uni dulu tu..
dia cam x kenal aku..padahal aku da sengih2 pandang dia...
ermm takpela.. dia dah tak ingat kot.. 3 tahun lepas..

tak salah aku label baju dia dulu SSO..
ingat lagi g butik dia tgk baju2 dia..not bad..
errmmm maybe butik pun dah takde..
dgr kabar dah tutup...

errmmmm.....

No comments: