Wednesday, November 11, 2009

buat aku tersenyum..



setelah kena jerit2 dengan bos tua-yg-dah-patut-dok-rumah-dahla-buta-IT-takleh-diajar gara2 asst aku tak buat keje n she screwed up project tu..
aku jerit la balik..sila baca terjemahan di bawah :

aku : aku da bgtau kat kau dah 3 bulan..
dia : kau bgtau..tapi tak bagi jalan penyelesaian
aku : aku dah bgtau..suruh tamatkan saje kontrak dia
dia : ................bebel benda2 merepek..dia ni cam nyanyuk pun ada

bengang gila aku..


tapi 2 benda kat bawah ni buat aku tersenyum


dan baling BEST


yang pertama tu aku dah siap tanda dlm kalendar atas meja aku ni...dan kebetulan plak aku mmg dah apply cuti...kunun cuti sebelum raya haji..walau bukan aku ada plan apa2 pun..
dan aku pun dah aim beberapa buku ni...terutama buku bertajuk "The Martha Stewart Living Cookbook' baru RM20 tu... kalau beli kat kedai maunya ratusan kan... dan tarikh pun cantik la.. time dpt gaji...

yang kedua...memang sampai tepat pada masanya..di saat aku nk keluarkan diri aku dari comp penuh politik dan hantu-yang-suka-curik-makanan-orang-dlm-fridge-dan-tinggalkan-bekas-kosong ini..

buat aku tersenyum la gak menjelang petang ni..
dan esok...aku akan tengok 2012!!!yeay.....



dan mempersembahkan....2 ekor buah hati aku.... aktiviti mereka di hujung minggu....



No comments: