Wednesday, November 4, 2009

cerita handbag

sabtu lepas.. aku jalan2 dgn kak fid kat Jusco Bukit Tinggi.
mencari handbag...keluar masuk satu2 kedai yang ada..
salah satu kedai ni aku tatau nama dia apa...
kedai biasa2 jela..
handbag dia nampak murah tp mark up memahal...level harga esprit dah aku tengok..
beriya satu nyonya ni..serius nyonya..
dok peragakan beg2 dia kat aku..
aku senyum jer..
lepas satu..satu..aku nk balh jer dia tunjuk lagi satu..
aku pun cam tak sampai hati tengok jer la..

last2 aku dok senyum jer takde respon kot..
dia dok tunjuk satu beg nih..
pastu dia tanya "cantik tak?" ..beg ni mmg cantikla simple jer...tapi level leh jumpa dlm pasar mlm...tak berblaoi dgn harganya..baik aku beli beg kat BATA...
aku jawab la 'cantik'
dia leh tanya plak " kalau cantik kenapa tak mau"

aku trus tarik kak fid ..blah dr kedai tu..
bengong punya nyonya..cakap pun pelat cam baru turun sampan dari tanah besar China..
boleh plak buat2 muka camtu tanya apahal aku tanak...

lupa plak aku nk beli beg kat BATA...pastu g tayang kat kedai dia..

nak gelak pun ada..
camni punya saleperson pun ada ka....
hahahahha...

No comments: