Tuesday, November 3, 2009

habisla...

baru je tadi aku meng NGAP satu slice Secret Recipe's Choc Indulgence Cake kan..
penuh gula satu badan nih..
tapi tidak mematahkan semangat aku yg amat berkobar-kobar tuk membuat..


dan jangan tatau dalam malaysia nih dah ada org buat bisnes nih..
bukan aku tanak buat bisnes ni..
tapi....
(huhuh nak senaraikan alasan...)
tapi sesungguhnya bisnes ini nampaknya sangat bagus..
ditambahkan dengan plak


rasa-rasa ada org nak beli tak?
famos amous yg choc chip beberapa biji jer dengan harga RM7 per100gm pun org beli kannn..

mari..kita berkobar-kobar...
dan khamis ni aku nk balik klang...BAKING!!!

jumaat aku cuti..ada date dgn pakar komen makanan terkenal dlm hidup aku :
AIZUL & AMIRUL...

sape2 nak rasa kek n cookie aku nih..jemputlah berjumpa kami jumaat ni kat IKEA..

tak sabarnya aku....wahahahaha..
cam nk g date kan...

No comments: