Wednesday, May 25, 2011

Apam Polkadot Inti Kastad




yer malam tadi aku stress...
eh taklah ada org guris hati aku...
makanya untuk menyejukkan hati aku...aku baking!!!

batch memula cantik je aku buat dot dia..
masuk batch ke2..
aku dah terkejar nak tengok Asmara Episod Second Last a.k.a episod 12

cenggitu la rupanya polkadot aku...
dah lonjong2 rupenya...
hahaha

tapi aku bawak 2 bekas ke opis..
lenyap yer...
ramai nak order...hahahahaha
cam menarik..
aku nihh kan dari dulu cam menarik org nk order memacam
aku kot kurang konpiden..
hehehe
tengoklah nanti cemana yer..






btw...
asmara 2 episod 12 ni memang HAMPEH yer...
takde perkataan dah nak describe..
dan memang tiada harapan dan tiada perasaan dan tiada keterujaan nak tengok episod akhir asmara2 minggu depan..
tapi tengok gak la ... nak tgk episod tangkap-muat-sumbat-penuh-sampai-melimpah2-tapi-tiada-spark-chemistry-fizik-mahupun-biologi....

No comments: