Thursday, May 26, 2011

udang sebalik batu

perumpamaan di atas sangat2 dekat dgn aku sejak akhir2 ini..

apis tetiba bbm setelah sekian lama menyepi.. ni mmg aku confirm la ada udang di sebalik batu....
tapi aku bersangka baik.. tetapi setelah 7 baris bbm... memang sah!! udang di sebalik batu sangat
motif tersembunyi
agenda terselindung sangat

azhareeeeee tetiba sms aku setelah sekian lama...sangat lama xde bunyi...
dia ni susah sket nak teka..kekadang dia memang ikhlas tanya kabar...
tp setelah beberapa sms, dia resign, nk start keje sales...
haaaaaaa.... aku dah suspicious...
belek punya belek....terima kasih encik google...
dia tgh hangat buat MLM!!!!

benci tau...aku baru nk berbunga-bunga gembira tetapi hasil penemuan en google... menghampakan aku..(yer...aku suka dia...comel, putih, mata sepet)
kenapa lah aku tak serik2 dgn lelaki2 yang bertanam tebu di tepi bibir nih...
ayat2 dia...kalah lirik lagu yer...

dunia tanpa sempadan ini a.k.a internet telah menemukan aku bersama lelaki ini bersama ms papr**ka dia....siap ada blog duet gitu...






buat apam polkadot lagi berbaloi dari aku dok layan menghabiskan duit sms org plastik ini...

btw sape nk order apam polkadot..aku jual sebiji RM0.30...
min order 50pcs..
sekian terima kasih..





**mood...moody...

No comments: