Wednesday, May 18, 2011

Asmara 2 Episod 11





BAIK AKU LAYAN BABYTV @ 618!!!
boleh gak aku nyanyi2 dgn Aish














tau tak dah berapa merepeknya cerita Asmara 2 ni..
melampau2 merepek..
betulla dari awal aku kata..dah bukan patut tajuk ASMARA..
tajuknya patut kisah keluarga ASMARA
fikri, zira, sahlan dah jadi watak utama..
dan penyibuk terkini dlm asmara ni.. adalah ferhad..
berbelit2 aku nk digest dialog dia... motifffff sangat!!
dah la minggu lepas sebut sahlan dok bunyik SHAHLAN...anoyying!


melerettttt merepekkkk meraban tah ke mana2..
mana tah adam punya cerita..
mana tah zaliya punya cerita..
mana tah asmara punya cerita..


dah tu tak menyambung plak tu...flow tak smooth langsung!!!
kejap kenal & tau...lepas tu buat2 tak kenal dan tatau plak..



skang ni aku tgk scene asmara -zaliya sahaja...
selain itu..aku nyanyi twinkle2 little star dgn aish..









takde sape proof read skrip sebelum shoot ke???
eeeeiiiiiiiiiiiiiiiiii geramnya!!!!!!!

No comments: