Friday, May 6, 2011

suasana baru

ni hari ke 4 aku kat ofis baru..
belum banyak keje..
banyak kena membaca manual..

perasaan? HAPPY..
ada banyak bahagian dalam perjalanan/ kehidupan kerja baru ni..
tapi kalau ada bahagian yang bahagia... aku cukup puas hati..
pada saat ini kebahagian itu adalah...
- duduk rumah mak aku
- ofis dekat (dulu kg baru n ofis dekat gak)
- parking banyak, free dan hanya beberapa langkah dari pintu opis..
- ada geng dlm opis

hehehe... aku bersyukur dgn beberapa bahagian yg bahagia cukup buat aku happy..
tang keje.. kita tggu la nanti yer..
jangan tamak nak semuanya indah dan cantik...


ni pics perjalanan aku ke ofis pagi ni :


ni aku baru exit dr Bandar Puteri ke KESAS..
aku nampak matahari ni...
sangat bulat dan terang...




di hujung selekoh itu adalah ofc lama..6 tahun lepas...
masa satu ofc dgn kak fid...


dan di hujung jalan ini la ofis baru aku..
best tak...banyak pokok2..
redup... takde kereta...







masa selasa aku first day tu..
perjalanan g keje aku...seperti ulangan perjalanan 6 tahun lepas..
eh 7 tahun lepas sebenarnya
kete kancil kesayangan aku tu aku beli masa keje kat section 26 ni gak...
skang kete tu dah habis bayar pun..
dulu masa baru beli kete..
ayah hantar aku g keje, aku drive...pastu dia drive kete tu g opis dia..
balik plak dia tunggu aku balik keje...n aku drive balik rumah..
takut wooo....jln sini sibuk n byk lori...prektis masa tu..







** entry aku sebelum2 ni takde pics tu bukan apa..
aku buat guna hp... mana leh upload pics..
hehehe

review asmara... nantilah.. aku suka dah episod 9 tu.. tpkan tinggal baper episod je lagi.. tak puas ati lah....

No comments: