Wednesday, March 26, 2008

akhirnya....

situasi : dlm keadaan kelam kabut... docs berterabur..
"mencintaimu...seluruh hidupku.." hp aku berbunyik...

pemanggil : hello..may i speak with ********
aku : yes..
pemanggil : hi..this is lina..
aku : (blur..apsal plak suara si lina ni lain)..lina??
pemanggil : norhalina
aku : haaaaaa... lina... hi..
pemanggil : i received ur message... about the treasure hunt..

perbualan diteruskan... norhalina ni kawan sek ren aku..classmate masa sek ren..
lama gila x jumpa ada lah lebih 15 thn..

antara inti perbualannya pasal treasure hunt.. dia kata dia sangat free..so leh join..
aku pun bg details.. n dia kata ok..
pastu aku kata sori x cam suara..makklum la last skali borak ms kekecik lain ler suaranya..
hahahaaha
citer punya citer dia pun kata dia da single.. so takde aktiviti mingguan..
pastu aku tanya la kt facebook dia ada mamat ni tulis yg dorang ni dating..
hmm terus dia kata mamat tu la tinggalkan aku di hr pertunangan??
errkk..... hmm terus aku kata..lina..we need to catch up on this story!!! hahahaa
bengong lelaki tuh!!!
kot yer pun jgnlah on D day itself!!! ish letak otak kat kepala lutut gaknya..

hmm berakhirnya pencarian the 4th team member..
it will be me, kak fid, sharon & lina...
hmm sume from diff places..
yg cam agak pelik (pelik ke??) apa2 la perkataan yg sesuai.....
lina n me tak jumpa bertahun2 tetiba nk g treasure hunt sesama..

same goes to our first treasure hunt team...
short of 1 team member... tetiba je aku ajak faiz. after recommended by shah..
padahal dgn faiz ni bercakap pun idak.. dahla 4 years x jumpa..
but we did clicked together dgn kak fid n abg sharif..

hmm kekadang u never know...
org yg selama ni kita hanya senyum bila jumpa...
can be our best fren in future..
n our best fren kekadang could not be bestfren forever...
been there done that... :D

No comments: