Tuesday, March 25, 2008

tiada maaf bagimu

Selasa 25 Mac 2008..
hot chat di HotFM.. Tiada maaf bagimu...
hmm... macam terus nak call je bitau... ada 1 perkara yang aku rasa nk keluarkan statement ni...
takpela.. biarla rahsia..
alamak... lupa lagi bwk card reader nk upload pics..
hmm... semalam kak fid call pasal treasure hunt aquaria-melaka tu..
probnya plak x cukup 2 team member... kekawan dia tanak pegi plak la.. alasan nk g buat rambut...
me n kak fid mmg nak sangat pegi...dah 2 tahun kot kitorang x g hunt..
compulsory 4 org plak tuh..hish apa punya rules la nih..
mlm tadi effy sms slps aku tanya jadi ke g picnic ahad ni yg telah diplan 2 minggu lepas..
tup2 dia reply ajak g sunway lagoon plak.. group outing katanya...
hmm kena g dgn dak KJCC la tuh.. aku cam malas la plak... dgn bebudak Channel V yg aku x kenal..
if bebudak Star Sports takpela gak..aku kenal... sah2 la aku kenal..dak group aku masa keje KJCC...hahaha
aku tanya apis g tak? hmm dia suh aku lak g tanya apis..
aku pun call ler mamat tuh.. busy vacuum bilik plak...
terus tanya.. pis..effy ajak g sunway lagoon...
dia tanya soklan memacam la... pastu katanya nk bwk yana... bwk la apis oii...
pastu aku bitaula actually if x jadi g sunway lagoon aku nk g melaka.. treasure hunt..
tp x cukup team member... dia kata ajaklah ewan...if ewan pegi i pegi...
hmm bebudak dua org ni mmg cenggini... ewan lak if apis pegi aku pegi..
terus aku terpaksa menamatkan perbualan sbb dgr suara mak apis memanggilnya...

aku teringat lak..why not tanay ewan..call ewan plak...
hmm bunyik cam happy je dak kecik lagi sorang ni... lupa plak semlm 1st day kt opis baru..
takyah angkat call layan customer yg merepek-repek je tu sume..
beriya bercerita dia nih..dpt laptop..new hp dgn new no.. wireless apa tah...
maklumla jadi JOURNALIST.. harusla ada sume benda nih...
bercerita..cerita..cerita.. trus la aku pop up soalan hunt..
dia cam interested.. tanya memacam soklan la..
alih2 dia kata..eh aku lum tengok jadual la..kot2 kena g site... hmm...
lagi satu.. dia tanya" taka jak apis sekali ke"...dah agak dah soklan ni pasti keluar...
aku terus kata " ewan ko call apis ajak dia pegi"... ewan kata yelah dia call nnt ajak apis...
perbualan pun aku tamatkan lebih kurang sbb nk tggu ewan call apis dulu..
err...ke ditamatkan sbb takde kredit.. ye kot.. hahahaha...

seterusnya... aku wat pe ekk.. hmm tengok diari AF yg boring tu...
aku lupa lagi nk add pakej astro aku tuh sejak employee acc da tkr ke regular acc nih..
tu yg ada family pakej je... kalau tak leh browse chnl lain...

bosan gila.. aku tengok house pun.. ulangan yg aku da hafal episod tuh..
around 10 aku call apis.. "apis jom g melaka" dia cam teragak2 nk jawab...confirm taknak la tuh..
dia kata x berapa suka aktiviti camtu... maklum la mamat ni model wannabe... n sangatla manja...
lasak2 ni kang habisla nangis plak..
pastu aku bitau " i da call ewan...ewan suh ajak u... n ewan kata nnt dia call u"
cam bunyi seronok plak dia.. hish x faham aku la..
pastu tetiba dia kata ada assignment kena buat lak ahad tuh... lerr kan ke leh buat hari sabtu..
rupanya dia nk edit assignment kat TV3..kena tggu leeza..leeza lak g s'wak hanya balik sabtu mlm..
pastu dia kata takpelah dia tggu ewan call dulu..
hmm sukatila pis..
aku terus je cakap " takpela if korang tanak pegi..." "i nk merajuk setahun dgn korang... takde kawan br nk cari i kan.."
apis kata " ala... jgn la majuk..i nk makan ni ..nnt takde selera " hahahaha yelah sangat tuh..
aku jawab " like u care"...

lepas call apis aku call balik ewan.. dia pun tgh makan kt luar..
aku cakap benda yg sama dgn ewan..nak majuk setahun dgn dia... dia ni lagila.. agak kering sorang ni..
dia jawab " ok aku call apis skang"

dlm kul 10.09 apis sms " ewan da call"
aklu mls nk reply..kekonon merajuk..
dlm 1045 another sms dr apis " ... ye la..tanak layan i da skang ..:( "
hmm sape yg merajuk nih..
aku x reply gak... sampai pagi nih..ahaks..
aku x rasa dia pun akan sms pujuk nnt... tah2 dia biarkan aku merajuk setahun bebetul...errkkk..
takkan kot... buku2 aku ada kat dia... nk buat harta ke...

tah la kekanak oii... aku tggu je sms/call ewan hr nih..
tak gi treasuer hunt leh aku jelajah AEON Bkt Tinggi..
tengok 27 dresses ke.. eh...cam nk lepak dgn Lina... da lebih 12 thn x jumpa dia nih..

sindrom harian...MALAS KEJE!!
:D
chiow..

No comments: