Friday, March 28, 2008

i hate working with...

idiots!!!!

dah la tu ignorance....annoying...unprofessional...snobbish...
errr...camne leh jadi HR Manager ni..
QA pun tak tau apa maksud n tugasnya..
sampai consultant call aku plak tanya "en shidek tu mmg camtu yer..saya susah nk explain kat dia..dia tak nak dgr pastu slammed phone"
aku nk je jawab..."cik ni la namanya bodoh sombong"
gila kan sampai consultant call aku...
by right aku la org yg suppose handle benda2 ni..
lantak kau.. amiklah..KO MEMANG GILA KUASA kan..
pastu x faham ko marah org x reti explain kat ko..
nilah company org melayu... bodoh sombong x leh nk elak..
geramnya..dah la mood aku mmg x baik hr nih..

demi periuk nasi aku gagahkan gak..
tp aku x ler sampai nk berlagak pandai walhal bodoh..
eii nak aje aku cakap ayat tu kat dia bg sedar sket..

da la tak pernah nk hormat privasi org..
selagi ada docs atas meja sesapa pun dia akan baca..
hish mana tah dia ni belajar..
ke dedulu dia nk jadi pengawas/cikgu disiplin x dapat...
eiiiiiiiiiiiiiiiiii...........

ish..sabar..sabar..
hari ni hari Jumaat...penghulu segala hari..
bykkan berdoa..berselawat..berzikir..moga semuanya dimudahkan oleh Allah yg Maha Esa..Amin..

No comments: