Wednesday, March 19, 2008

terasa ke??

hmmm... pepagi da sampai opis ni... nak upload pics from sunday outing...
so called mini reunion la kononnya..

semalam balik keje tetiba cam nak ajak E1 g lepak2 minum..
da lama x jumpa budak kecik ni... last sekali 4 jan hr tu...
bebarapa hari selepas dia down sbb kena benti keje...

called E1.. dia habis keje kul 6.. elok la mmg aku akan sampai area KJ tu dlm kul 6..
call apis plak... dia keje rupanya... takpela leh bawak E1 g cafe dia lepak kat situ...

aku x pernah tau opis si E1 ni kat mana.. dia kata kat tasik... sampai gak..
dari jauh da nampak dak kecik ni dgn baju sponge bobnya..
sity...mamat spongey ni makin COMEY!!!!
maybe cam pipi da berisi sikit kot..baru aku perasan dia ni mmg la comey...
masuk2 je kete E1 terus bitau dia last keje kat KJ tu jumaat tu..
pastu dia tanya nk lepak sampai kul brapa sbb dia nk balik dgn Sham..
Sham abis keje kul 7.. br nk ajak dia g cafe apis kat SS2 dia nk balik awal plak..
aku ckp la aku anta dia nnt g LRT..tak mau katanya sbb malas jln kaki nanti..
aduh manja sangat la dak nih... x la jadi nk g jumpa apis yg da genap sebulan aku x jumpa..

E1 ajak g mamak paling dekat sbb masa tu pun da 620.. kang x sempat plak borak lelama..
sambil minum aku sms apis bitau actually aku nk g cafe tu bwk E1..
pastu apis call.. E1 tanak..beriya2 tanak ni... aku x tau kenapa.. tp maybe sbb apa jadi kat LQ hr tu dia tanak kot jumpa apis..
mungkin jugak .... sbb aku ckp dgn E1 apasal tanak jumpa apis ni...
aku kalau boleh nk jumpa dia n apis skali.. 2 in 1..senang..
bila aku ckp dgn E1 "ko bleh la jumpa apis kt LQ..aku bukannya pegi tempat tu pun" dan dan tu muka E1 merah... hmmm dia tau ke aku tau apa yg jadi kat LQ mlm tu...apsal tetiba nk blush2 nih...
ahaks... da la E1 apa yg jadi sume aku tau walau LQ tu pun aku x tau kat mana....
hehehe... pastu aku ingat nk lepak kt cafe apis... sms dia..

pastu dia leh balas.. "u.. takyah datang la" tetibala kan aku angin.. apsal plak aku takleh datang nih..
dah la si E1 ni da nk balik sbb Sham nk rush ke mana tah... aku sms balik apis..." yelah i je yg sibuk2 nk jumpa sume org"
dia reply " i takut u boring nnt sbb i bz" hmm... takpelah apis... mana de bznya yg slalu dok call aku masa keje tu free je la namanya kan...
nk majuk la nih... aku x reply sms tu...
yg pasti aku majuk la setahun pun takkan nya dak 2 org ni nk pujuk memujuk aku..
dorang berdua ni bila happy toksah harap la nk dgr suara/ dpt sms... nampak muka lagila toksah harap..
tapi bila da sedih... stress..reti plak la nk cari aku..tgh2 mlm tgh2 pagi...
maklumla aku ni a very good listener...ke last resort..last option setelah sume member lain ignore korang...
MEMANG PUN HAKIKATNYA BEGITU!!!!!!!

back to sesi berborak dlm kedai mamak dgn E1... dia kata dpt keje jadi journalist..keje yg dia nak sangat... kat melawati opis barunya..
hmm gud for u lil bro.. dpt gak keje yg ko suka n nak sangat tuh..
gaji pun better..harap ko takla lagi disuruh benti cam masa kat AS**O dulu tuh kan.. buat keje lek lok yer..
7pm..Sham called bitau da sampai.. hmm kenalah menamatkan sesi lepak2 bersama E1...
x byk kitorang borakkan pun..

aku masih dlm keadaan bengang.. dgn apis ke dgn E1..entahla yg sangat ketara aku ni sensitif.. takleh accept NO as asnwer..
tapi simpan dlm hati je... x pernah reti nk bitau apa yg aku rasa sebenarnya kat org lain....muka still senyum gembira..
oleh sebab aku masih agak cam x rasa best...aku pun buat decision tanak balik terus nk g shopping!!!
aduh matilah if Shah tau... baru jer dia bg ceramah masa depan selama 45mins ahad lepas....

sorry SHAH!!! aku update hal ni lepas sebulan... yer..
ni la aku..shopping theraphy je yg selalunya happykan aku ni..
otw singgah jap SACC...round every floor.. singgah MPH..nk beli buku Adibah Amin.. as i was passing by II...budget takde plak..
hujung bulan ni la.. tengok2 ada buku baru Adibah Amin gak..hmm... nak swipe ke tanak nih... pikir2 ....hati berkata YA..otak kata JANGAN....
x beli akhirnya.. beli brooch kt BONITA.. 70% jadilah brooch tu RM5.75..save..
da puas round..akhirnya aku balik.. sblm mak aku call aku tak balik2 nih..

da balik tak byk benda gy nk dibuat pun.. letih sangat... byk benda yg jadi sejak hr sabtu..
LIFE IS FULL OF SURPRISES....
ni yg aku nk tulis lepas ni... lagi panjang..
memangla org kata CINTA ITU BUTA... & FRIENDSHIP kekadang NOT FOREVER..
huhuhu... keje menimbun!!!!





No comments: