Wednesday, December 17, 2008

blog

Kewujudan blog ini semata-mata ruang atau tempat di mana aku boleh luahkan apa yg aku rasa dlm hati aku…

suka..gembira...marah..sedih.. geram...segalanya...

Sebabnya if aku komplen bebanyak kt org…bukan sume org suka nk dengar…
Dan bila aku marah bukan ada org yg volunteer tuk jadi tempat aku lepaskan kemarahan aku…
Kiranya blog ni ala2 terapi menjerit…sbb aku pernah baca org kata if stress pegila menjerit..luahkan segalanya…..
Mana la aku nk carik lokasi menjerit plak..
Dr bumbung bangunan ofis?

Serius aku tak pernah luahkan perkataan2 memaki hamun yg dahsyat secara terang-terangan….
Cam mana org tu buat aku marah sekali pun.. aku masih boleh kekadang berjumpa dia dan senyum…. Bukan hipokrit.. Cuma aku x reti dr kecik nk marah2 camtu..
In another words aku nk lebih suka pendam… tapi bila segala ruang tuk aku simpan kemarahan…geram..x puas hati aku da hampir penuh…jadinya aku perlukan medium lain yg aku boleh simpan segalanya ini..

Jadi kesimpulannya… bagila aku kebebasan nk menulis benda-benda ni…dan biarkan kemarahan aku sampai dlm blog ini… baca … dan sila la nasihatkan aku

tapi jgn trigger atau provoke atau mengapi-apikan aku untuk jadi lebih marah di luar blog..


Sekian terima kasih..

No comments: