Wednesday, December 3, 2008

dari gelap ke mendung..menanti sinar matahari menjelma...

apa ke halnya tajuk cenggini..
camni citernya..

aku ada kawan..walau x berapa ramai la kan..
tiba2 menghubungi HP ku setelah bebarapa bulan..
alih2 ajak aku bergembira...
mestila aku suka..
tp bergembira aku bukan sama style aku bergembira 2 thn lepas...
bkn seperti aku sebelum julai 2006...

aku tolak dgn baik ajakan beliau..
tp apa aku dpt..
"ko ni kedekutla...duit koyan-koyan nk buat apa....sombong da skang tanak kuar dgn aku.."
"tanak holiday dgn aku" " ala baper je kosnya.."
dan panjang lebar lagila ceramah dia... pasal ketidakpuasan hatinya...

bacalah wahai sahabatku (wahahaha camla dia baca)
masa aku lalu zaman gelap....
antara julai 2006 - dec 2007..
dimanakah dikau?
tak sekali aku berada dlm 'guest list' ko tuk bergembira kan..
tak sekali pun ko tanya aku ok ke tak..
ko risau aku rompak ko ker?

ko hilang/ senyap begitu sahaja...atau kau berhibernasi??
takpe aku faham..
cuma ada la dlm x sampai 5 org ada dgn aku dlm zaman gelap aku tuh..

sekarang bila ko dgr aku da kembali kerja dlm dunia O&G..yg aku tatau ko tau dr mana...
ko kembali semula...
pastu bila aku tak kata YA..ko ngamuk..

ketahuila...walau aku da kuar dr zaman gelap..
aku masih mendung... tatau bila nak cerah...
bank-bank masih lagi mintak aku masukkan duit...
bila dorang tak call mintak masukkan duit...
maka masa itu mungkin aku akan kata YA pada kau ok.....

atau...
apa kata kita holiday kat morib je ke...
boleh??? :P

No comments: