Wednesday, December 3, 2008

now & forever, cintaku forever, metrosexual

sume tu tajuk film aku tgk kt tv...

ada satu masa tu au x ingat dlm bln nov rasanya...aku tertukar channel ke RTM1..
ada cerita Cintaku Forever..yusry KRU dgn sape tah nama minah indo tuh...aku tgk da nk habis da... citer pasal dedua jatuh cinta but dedua ada sakit kronik.... mls nk komen citer tu...

dlm 2 minggu lepas tu aku tgk channel Kirana... ada cerita jepun...
pun da nk habis cerita da aku tgk..
tp ...laa...sangatla same yer... dgn cintaku forever tu... tajuk pun da nk sama...
ke mmg dorang da bgtau cite dedua ni saling meniru? aku x sure plak film mana yg kuar dulu...
huhuhuhu....

ditakdirkan plak aku tgk dedua citer ni dlm masa terdekat...
itu jer nk citer...hehehe



METROSEXUAL

ni plak citer filipina..aku tgk kt kirana mlm tadi..
citer pasal 4 org kawan ni sibuk nk selidik bakal suami kawan dorang tu betul gay atau tidak..
memacam la teori yg keluar.. dan aku dok angguk jer terhadap teori2 tu sambil mengaplikasikannya kepada kawan-kawan tidak lurus aku....pastu aku gelak sesorang...
dah la tgk dgn adik-adik lelaki aku...
hahahaha..

sian akhirnya x jadi kawin bila kebenaran terbongkar yg pengantin lelaki tu gay..
cuma dia x perasan naluri dia sendiri...katanya...
dia kata dia tipu diri sendiri of not being a gay...
bullshit sgtla....

Allah ciptakan manusia sempurna... hanya ada lelaki dan wanita... dan dijadikan berpasang-pasangan... bukan berpasangan sesama jantina...

teringat kata-kata kawan gay aku "i'm born as a gay"
MasyaAllah..masa tu aku mampu mengucap jer..
dan diikuti dgn ceramah agama x formal kepada rakanku itu...
berdoa je dia kembali ke jln yg benar...

dan lelaki2 lurus yg gatal di dlm tren..sibuk nk gesel2...aku rasa bakal bawak jarum peniti la..
apa ekk rasanya jarum peniti kena anu kamu???
mari kita rakamkan.....
if x rasa apa..aku rasa picagari sesuai kot.....

No comments: