Monday, February 22, 2010

Cerekarama : Dunia Batinku


sumber gambar : as watermark




aku tengok citer ni kat rumah Leeza..
aku dok flip2 channel gak masa awal2 tu..
masa 'Abang' kena libas dgn tali pinggang oleh 'ibu'
aku yg rasa sakitnya..
peritnya..

dan air mata aku start mencurah2 tanpa henti bila Siti nangis kat sebelah ibu dia yg dah dikafankan..
teresak2...meleleh2 air mata dia...
dan juga air mata aku..

pastu siti nak balik rumah..sbb tanak dok asrama..
pastu masa abang kata dia tak kuat nak lalu semua tu..
masa siti tanya abang.. 'abang nak buang siti'

alahai adik kecik tu..sangat pandai berlakon..

lagilah mengalir2 air mata aku bila ada ayat akhir citer tu
~dan apabila tertutup sudah mata ibu mu,
maka hilang lah satu lagi keberkatan di sisi Allah...
iaitu... doa seorang IBU~.


mau tak meraung...
ni menaip ni pun rasa nk nangis..
huhuhu....

bila nk ulang tayang ni!!!..
aku nak tengok lagi sekali..



tapi kalau ulang lagi.. aku akan stop sebelum scene bertukar kepada mereka jadi dewasa di tanah perkuburan... SPOIL MOOD!!!

No comments: