Wednesday, February 24, 2010

my BB!!

atas "hasutan" dan "cucukan" cik norleeza...makanya..
hadirlah benda kat bawah nih!!!!


** hasil tabung aku nk beli TV...makanya kenalah buat tabung baru tuk TV..








banyak gila halangan dan rintangan tuk dptkan BB ni semalam..
bermula kul 7 sampai la dptkan BB ni kul 10..
aku hilang sabar gak...
selamat la cust serv officer Maxis bernama Rose tu kena dgn aku semalam..

akhirnya....

oh..aku dah ada BB??? hahaha
walau cam buta gadget sedikit kan....


** gambar di atas diambil guna HP klasik aku...

6 comments:

Intan and The Boys said...

perghhh!!!!!!!!
dah ada bb ko...

aku jugak tak diberi keizinan untuk menggunakan bb. cek tak mampu maintenance bulalanan tu. huhuhuhu~

arachnida said...

oit yang oii.. ni aku guna supp line jer..RM30 sebulan..
aku guna jadikkan phone je..belum bab internet segala..

sitynuress said...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhh canggih siut!!!!!!!!!!
lagi slalu la ko update memacam ... ahhahaa

arachnida said...

beb.. aku ni buta gadget..
nnt aku belajar yer..
hehe

syita114 said...

perghh ust pun dah guna BB....uhuhuh lagi ketinggalan la kita dalam bab2 ni

arachnida said...

wohohoho..
pakai BB tidaklah bermakna mengikuti perkembangan gadget..
hahaha
hanya menggantikan HP klasik yg dah berusia 4 tahun..

masih menggunakan prepaid jer..