Friday, August 20, 2010

terharu


semalam aku berbuka kat sini.... kat Pavilion... ni gambar stage tgh2 pavilion..
saje aku snap nk emel kat leeza supaya dia tak rindu pavilion..
dah emel ..lepas tu dia kata aku kejam...
hahahah... rindu nk balik malaysia katanya...




ni pulak k fid yg ngidam....so dia belanja aku as dessert... tak la sedap mana...oppsss sorry..selamber je aku ni..
sedap lagi yg kat The Loaf tu..
dah makan ni baru teringat yg kat The Loaf tu lagi sedap..
ada ke k fid kata..ha..ko lak belanja cupcake The Loaf...hahahhaha kawan camni pun ada kan..






dan ini dibawakan oleh seorang kawan yang telah lebih 13 tahun tak jumpa ...








bukanla souvenir dari HRC Jakarta...plastik jer...




Tadaaaaa... putu piring.... masa chat dgn dia petang semalam dok cerita pasal putu piring & putu bambu..
alih2 dia bbm kata dia belikan aku putu piring sebab dia nampak kat pasar n teringat yg aku nak sangat makan...

terharu... :D
siap masukkan dlm bekas plastik & letak tisu siap2 bagi aku makan dlm wayang..





oh yer.. kami berempat menonton Repo Man..
dimana sepanjang movie tu aku dok tutup muka @ paling muka tempat lain..
blood everywhere..
sampai sakit2 badan aku...aku lak terasa sakit...

No comments: