Wednesday, August 4, 2010

Zahara Yatama



semalam melepak depan tv kebosanan..
punyalah byk channel tapi takde yg menarik..
sampai la aku terbukak channle Box Office..
ada drama ni... tajuk dia memula aku cam tergeliat sebut..

tapi aku tengok gak la..
citer pasal Ramadhan dan anak2 di rumah anak yatim..
bebudak dlm drama ni sume dah besar panjang..
masa dorang kekecik ada la berlakon dlm drama sana sini..

biasala..dah cerita Ramadhan.. anak2 yatim..
adalah kisah sedihya..

uwaaaa...aku sempat menitiskan air mata..
scene... Firdaus sedih dan terkenangkang adik dia FIFI..
adik dia diambil keluarga angkat..tapi dia tak...

scene flashback..sedih...
walau 2 org lagi hsemate aku tak sedih pung..
emo terlebih aku ni maklumlah hormone imbalance..

mlm ni ada sambungan lagi..






lepas tu aku tengok :


serius....
sebagaimana tajuknya..
camtu lah aku tgk sepanjang movie..
dgn hsemate aku..
aku pandang dia..dia pandang aku..
TAK FAHAM!!!!
mmg kena fikir sendiri ok..

tah mana hala aku tgk citer tu..
lompat ke sana sini tanpa arah tuju je rasa..

yg cam seronok nk tengok ialah..
kemunculan pelakon2 hebat dlm filem ni...
cam sume extra adalah pelakon2 agak dikenali la.
walaupun hanya keluar dgn sebaris ayat..
atau hanya keluar muka je sekerat....

aku n hsemate aku dok pikir..baper banyaklah dia bayar pelakon2 terkenal tu untuk jadi extra..

apa pun aku layan kan je movie ni semalam...

No comments: