Friday, January 28, 2011

colours





ha hambek..bila takde mood nk update takde benda yg ada dlm blog aku..
ni td sbb excited terlebih dengan kasut wedges comel dan murah itu......aku lupa aku beli shawl 2 tadi..
dan 2 anak tudung syria ada awning... bukan awning rumah...

sila lihat.. tudung 3 tone ~merah, pink, purple dan 1 tudung turqoise..
dan setelah dibelek...
apahal aku beli kaler2 yg hampir sama..
aku takde tudung dark blue lah!!!!

haish... beli ikut nafsu lagi kannn...
balik ni nk kena buat wardrobe clearance...
nk buat style baru.... ceh... cam celebrity byk duit je bunyiknya...
walau aku ni dah jadi makcik kepada seorang anak sedara..
aku taknak la nampak makcik2.... huhuhuhu.....
jadi wanita berketerampilan gitu.....


ni sume gara2 aku dok blog hopping dan jumpa blog
wanita-cantik-comel-bertudung-sangat-stylo seperti mereka :
Fatin Liyana
Ayun




sangat comellllll kaler-kalerr....
aku sedar jauh beza umur aku dgn dorang..
tapi aku suka...dorang comel jer bertudung.....

No comments: