Wednesday, January 12, 2011

comel jer



comel je bila dedua mak ni buat blog entry yg hampir sama... aku tak pasti sama ada dorang kenal sesama sendiri atau tak..
satu kawan sekolah aku
satu kawan kerja aku

dedua ni ada kat aku letak dlm blog list sebelah..
dedua mak ni dpt anak kedua minggu lepas.. aku rasa beza 3 hari..
satu dapat baby boy
satu dapat baby girl
dedua kat perak
leh la baby boy jumpa baby girl yer... heheheh suka suki aku jer...

dedua letak pics camni..
maca berjanji je plak

sila la melawat mereka dengan klik :

GAMBAR ATAS : abg kalep & adik hasya
GAMBAR BAWAH : abg khalish & adik jaz

2 comments:

Intan and The Boys said...

berdiri bulu roma aku ok! tetiba bleh sama lak entri. dah la aku tak kenal.....~

hehe..tahniah kat member tu eh!
:)

arachnida said...

ibu-ibu bertuah...:D
"great mind thinks alike"